Jump to content
URDU FUN CLUB

DR KHAN

Co Administrators
  • Content Count

    8,074
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1,212

DR KHAN last won the day on August 3

DR KHAN had the most liked content!

Community Reputation

16,934

About DR KHAN

  • Rank
    Best Writer

Identity Verification

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

51,428 profile views
  1. دیکھیں چیزیں ایک دوسرے منسلک ہیں۔ ایک دھاگا کھینچیں گے تو سارے آتے جائیں گے۔ اور بھی غم ہیں جہاں میں محبت کے سوا۔
  2. ابھی آپ اپنے انداز میں چلائیں۔ جہاں پہ میری مدد کی ضرورت ہو،مجھے بتائیے گا۔اس کے ساتھ ساتھ جہاں مجھے لگا کہ آپ کو کچھ بتانے کی ضرورت ہے میں پرائیویٹ مسیج کر دوں گا۔ ابھی تو کہانی ان فولڈ ہو رہی ہے۔
  3. ذرہ نوازی ہے جناب۔ حکم کیجیے جس لائق ہیں،حاضر ہیں۔
  4. کہانی کی آخری اپڈیٹس فورم پالیسی کے مطابق ان پیج میں دوبارہ شائع کر دی گئی ہیں۔ ایک بار دوبارہ سے پڑھ لیجیے۔ ہلکی سی ردوبدل کی گئی ہے جو آپ کے لیے باعث دلچسپی ہو گی۔
  5. جناب آپ کی پیشکش کا بہت شکریہ۔ یہ آپ کی ذرہ نوازی اور محبت ہے۔دراصل ہمیں کافی عرصے سے بہت سارے پیغامات مل رہے ہیں۔ہم نے کافی سارے ممبران کو آزمایا بھی ہے۔ اس کے مختلف نتائج نکلے ہیں۔کچھ بے انتہا منفی اور کچھ بہت ہی اچھے جیسا کہ میں نے کل ذکر کیا۔ جس جس نے ہم کو پیشکش کی ہے ہم نے اس کا نام الگ کرلیا ہے۔جیسے ہی اس کے متعلق ہمیں کوئی ضرورت محسوس ہوئی ۔ہم ان سے ڈیٹا شیئر کر لیں گے۔
  6. پہلی اپڈیٹ دینے کے لئے آپ کو بہت بہت مبارک ہو چوہدری صاحب۔ میں نے آپ کی اپڈیٹ اسی وقت اپروو کر دی تھی۔ اپڈیٹ کے بعد مجھے یا ایڈمن کو مطلع کرنے کی ضرورت نہیں۔ہم میں سے کوئی بھی جیسے ہی آن لائن ہوگا۔اپروو خود بخود ہو ہی جائے گی۔ کہانی شروع کرنے کا بہت شکریہ یہ امید کرتا ہوں کہ آپ کی یہ کہانی ایک بہترین اضافہ ہوگی۔
  7. بہت عمدہ جناب۔ بس ذرا فونٹ کا مسلئہ ہے کہ اس کو پڑھنا دشوار ہو رہا ہے۔ باقی کہانی زبردست ہے۔
  8. بس میرے دوست ہم کو یہی چیز چاہیے۔میں نے آپ کو کسی قسم کا کوئی چیلنج نہیں دیا۔بلکہ دعوت دی ہے کہ جناب آئیے اور لکھیے۔ یہ بات بھی بالکل درست ہے کہ اگر آپ ایک نئی کہانی لکھیں گے تو پہلی چیز تو یہ ہوگی کہ ایک سے بھلے دو۔ دوسری بات وہ کہانی آپ سے منسوب ہو گئی اور اس کی پسند ناپسند اور ہر چیز کے مستحق آپ ہوں گے۔ جہاں تک اس بات کا تعلق ہے کہ شیخو ہیں تو ہمارے لئے وہ بھی ہمیشہ سے قابل احترام تھے۔اگر وہ ہمارے ساتھ آج نہیں ہیں تو اس میں ان کی اپنی پسند اور مرضی ہے۔ ہمارے فورم کے کچھ تقاضے ہیں جس کے ہم سب پابند ہیں۔ میری طرف سے آپ کو بہت مبارکباد اور اس کے ساتھ ساتھ بڑی خوش آئند بات ہے کہ ایک اچھی کہانی شروع ہوگی۔
  9. تمام قارئین کو سلام کہانی حسب سابق میں نے آڈیو فائل میں شئیر کر دی تھی،15 جولائی کو۔ جناب ایڈمن صاحب نے اس کو خواہش مند افراد کو بھیج دیا۔ اکثریت آڈیو فائل ملنے کے بعد سے غائب۔ صرف ایک صاحب نے کچھ فائل لکھ کر دیں پھر اچانک کل @Bubbly36 صاحب نے کمال کردیا۔ جو فائل 15 دن میں تین افراد نہیں لکھ سکے تھے ایک رات میں لکھ کر لوٹا دیں۔ ان کے لیے تالیاں ہونی چاہئے۔ اگر وہ اسی طرح لکھتے رہے تو ہم ہر دو چار دن بعد اپڈیٹس دے سکتے ہیں۔ جہاں تک اس بات کا تعلق ہے کہ ایک دوست لکھنا چاہتے ہیں تو موسٹ ویلکم۔ مگر ہم جتنے تلخ تجربات سے گزرے ہیں اب دل بنا آزمائے مائل نہیں ہوتا۔ جناب ضرور لکھیے مگر اس سے پہلے ایک بار ڈیمو ہونا ضروری ہے۔ ایک الگ تھریڈ بنائیے اور شروع کیجیے۔ اگر متواتر آپ کی اپڈیٹس آتی رہیں تو کہانی آپ چلا لیں۔
  10. میں کم وبیش دس مستقل لکھاریوں کو جانتا ہوں۔سبھی وقت کے ساتھ ساتھ چھوڑ گئے اور سب کی وجہ یکساں ہیں۔ پہلی کہ وقت دینا پڑتا ہے اور دوسرا یہ کہ لوگ اب سوشل میڈیا پر منتقل ہو گئے ہیں۔کہانی لکھنے والے اب بھی اب کہانیوں کی بجائے ڈراموں پہ زیادہ وقت صرف کرتے ہیں۔ کچھ نوکر پیشہ ہوئے تو اس مشغلے کو سرے سے خیرباد کہہ دیا۔ کچھ اکتا گئے اور کچھ نے یکسانیت سے تنگ آ کر چھوڑ دیا کہ کوئی اچھوتا پن نہیں ذہن میں آرہا۔
  11. کسی کو معافی مانگنے کی قطعی ضرورت نہیں ہے۔ میرا کہنا ہمیشہ سے بس اتنا ہے کہ میں کہانیوں کو اپنے فارغ اوقات میں لکھتا ہوں۔ جب بال بچے دار نہیں تھا تو سب قاری گواہ ہیں کہ میں دن میں ایک کہانی لکھا کرتا تھا۔ اب کام اور کام کے بعد امور خانہ داری بھی آ جاتے ہیں۔ اگر اپڈیٹ لیٹ ہے تو ایک ہی مطلب ہے کہ میں مصروف ہوں۔ اس دوران انتظار کیجیے،دیگر کہانیاں پڑھیں اور فورم میں نئے تھریڈز بنائیں۔ کوئی رونق لگائیں۔ خود کو مصروف رکھیں اور انجوائے کریں۔
×
×
  • Create New...
DMCA.com Protection Status