Jump to content
URDU FUN CLUB

Kabaria

Basic Cloud
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

7

About Kabaria

  • Rank
    Kabaria

Identity Verification

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. ڈاکٹر صاحب رمضان سے پہلے بھی آپ نےاندازے لگوائے تھے میں نے اس وقت ضوفی کے بارے میں لکھا تھا کہ ضوفی کا معاملہ کسی کے ساتھ ہے۔ اس پر آپ کا کوئی کمنٹ نہیں آیا تھا۔
  2. ویسے لوگ پتا نہیں کیوں ضوفی کے معاملے میں جزباتی ہو رہے ہیں۔ اگر کہانی کو یاد کریں تو ضوفی اور یاسر کا چکر جسمانی تعلق سے شروع ہوا تھا۔ ضوفی کا مساج کرنا اور یاسر کا اپنادکھانا۔ ہاں ضوفی اور اس کی ما ں چاہتے تھے کہ یاسر اور ضوفی شادی کر لیں۔اسی لئے دکان کروائی تھی۔ ہاں یاسر کا پہلا پیار مہرو تھا جہاں پر مہرو اور یاسر ایک باراٹکے تھے اور یاسر کھلی ہوئی چھوڑ آیاتھا۔ ڈاکٹر صاحب نے اسے کہانی سے ہی غائب کردیا ہے۔یہ وہ کردا ہے جس کا بدلہ لینےیاسر چوہدری کی بیٹی سے چکر چلا رہا تھا۔
  3. تو اب کیا پروگرام ہے۔ ہم آپ کی یہ کہانی پڑھنا چاہتے ہیں؟؟؟
  4. Admin help kero Yeh story show nahin ho rahi
  5. ضوفی پہلے سے ہی پاک دامن نہیں تھی اور کوئی بڑی کھلاڑی چیز ہے۔ یاسر کو اس کا علم نہ تھا اسی لئے یاسر کو اب تک کرنے سے روکے رکھا کاروبار تیار کیا۔ اور یاسر کو استعمال کیا۔یاسر بظاہر بہت سمجھدار ہے لیکن جس کے دماغ میں چڑھی ہو تی ہے اس کی عقل چھٹی پر ہوتی ہے۔
  6. آپ ٹھیک کہ رہے ہیں۔ سب لوگ یہ سوچ رہے ہیں کہ یاسر ضوفی کا عاشق ہے لیکن ایک بات یاد کریں یاسر نے ضوفی کو اپنا دھا کر قابو کیا تھا۔ تو اس وقت محت تھی؟ اصل میں محبت مہری اور یاسر میں تھی کہانی پر غور کریں سب لوگ
  7. میرے خیال میں یی لڑکیاں ضوفی لوگوں کی رشتہ دار ہیں۔
  8. ڈاکٹر صاحب آپ نے تو نئے کردار ڈال دئے ہیں!!!
  9. آپ کی سٹوری نہیں نظر آتی
  10. میرے خیال میں یہ ضوفی ہے۔ کیونکہ ماہی نے کہا تھا کہ ضوفی نے اپنا راستہ چن لیا ہے۔
  11. کیا یہ پیڈسٹوری ہے۔ کیونکہ ایک کے بعد مجھے تو کچھ نہیں ملا؟ اس کہانی کو پہلی پوسٹ کے علاوہ مجھے کو پوسٹ شو نہیں ہو رہی۔ اگر کوئی مسئلہ ہے تو ایڈمن مدد کرے
×
×
  • Create New...
DMCA.com Protection Status